• head_banner_02.jpg

Valau Pepe: Eseesega i le va o Wafer ma Lug

alavai pepe

Ituaiga wafer

+Malamalama
+Taugofie
+Fa'apipi'i faigofie

-E mana'omia au paipa
-Sili atu faigata ona totonugalemu
-E le talafeagai e pei o le valve pito
I le tulaga o le Wafer-style butterfly valve, o le tino o loʻo faʻapipiʻiina ma ni nai pu e le faʻapipiʻiina.O nisi ituaiga Wafer e lua ae o isi e fa.

E fa'aofi fa'amau i totonu o pu fa'amau o fa'apaapa paipa e lua ma pu fa'atotonugalemu o le valve butterfly.E ala i le faʻamauina o faʻamau faʻamau, o le paipa o le paipa e toso le tasi i le isi ma o le faʻafefe o le butterfly e faʻapipiʻi i le va o laugutu ma taofi i luga.


Ituaiga fa'atau

+E fetaui lelei e fai ma alavai pito*
+Faigofie i totonu
+Fa'aitiitia le ma'ale'ale pe a iai ni eseesega tele o le vevela

-E mamafa ma lapopoa tetele
-E sili atu le taugata
I le tulaga o le Lug-style butterfly valve o loʻo i ai le mea e taʻua o "taliga" i luga o le liʻo atoa o le tino lea e tataʻi ai filo.I lenei auala, e mafai ona faʻapipiʻi le valve butterfly i luga o paipa paipa e lua e ala i 2 faʻamau eseese (tasi i itu taʻitasi).

Talu ai o le valve butterfly o loʻo faʻapipiʻi i flange taʻitasi i itu uma e lua ma vaʻa eseese, pupuu, o le avanoa e malolo ai e ala i le faʻalauteleina o le vevela e laʻititi nai lo le faʻaogaina o le alavai Wafer.O le iʻuga, o le Lug version e sili atu ona talafeagai mo faʻaoga ma le tele o eseesega o le vevela.

*Ae peita'i, pe a fa'aogaina le vavle fa'au'u Lug-style e pei o le valve pito, e tatau i se tasi ona fa'alogo lelei aua o le tele o valve butterfly o le Lug-style o le ai ai se fa'alaloina maualuga fa'atagaina e pei o le fa'ai'uga fa'ai'u nai lo le latou "masani" vasega mamafa o lo'o fa'aalia.


Taimi meli: Tes-14-2021